5th April 2012

Photoset reblogged from suigeneris with 674 notes

-suigeneris-:

omg ben

YES

Source: micca-n

25th March 2012

Post

There is none like you

No one can touch my heart like you do

I could search for all eternity long and find

There is none like you

31st January 2012

Photo with 2 notes

Ay baybay. I’ve stopped using tumblr, but either way, I won’t be using it for a while. So this is me, signing off, as I enlist tomorrow. I promise I won’t lose all of my hair.Just most of it. 

Ay baybay. I’ve stopped using tumblr, but either way, I won’t be using it for a while. So this is me, signing off, as I enlist tomorrow. I promise I won’t lose all of my hair.

Just most of it. 

30th December 2011

Photo reblogged from The Xubox ☺ with 781 notes

pleatedjeans:

THE 60 FUNNIEST WEB COMICS OF 2011

pleatedjeans:

THE 60 FUNNIEST WEB COMICS OF 2011

Source: pleatedjeans

27th December 2011

Photo reblogged from Sharongaling(: with 133,739 notes

yeilingma:

peoplehavedreams:

therearecertainshadesoflimelight:

“A 1st grade school teacher had twenty-six students in her class.  She presented each child in her classroom the 1st half of a well-known proverb and asked them to come up with the remainder of the proverb.”

“when the blind lead the blind get out of the way” omg 1st graders are hilarious and they don’t even know it

Omg. i can’t stop laughing ahakjslkfj

yeilingma:

peoplehavedreams:

therearecertainshadesoflimelight:

A 1st grade school teacher had twenty-six students in her class.  She presented each child in her classroom the 1st half of a well-known proverb and asked them to come up with the remainder of the proverb.”

“when the blind lead the blind get out of the way” omg 1st graders are hilarious and they don’t even know it

Omg. i can’t stop laughing ahakjslkfj

Source: honeyysuckles

27th December 2011

Photo reblogged from itsallyson. with 104,993 notes

incessantrelapse:

stevenasty:

ricepikachu:

helloimjaasmiine:

REBLOG NOW~
[[171108522930776]][[164413893600463]][[218595638164996]][[189637151067601]][[129627277060203]][[227644903931785]][[100002752520227]][[105387672833401]][[100002727365206]][[224812970902314]]—-[[ForeverAloneComics]] ForeverAlone[[MeGustaMeme]] Megusta[[164413893600463]] Megusta 2[[149333368464171]] YaoMing[[116616581692281]] TROLL Face[[145768898802324]] FUUUUUs[[168456309878025]] LOL[[189637151067601]] LOL 2[[FapFapFap.B]] FAPFAP[[106043532814443]] Y U NO[[214457085240151]] Nothing to do here[[129627277060203]] Poker faces[[160723207280093]] You Fucking kidding me?[[ChallengeAcceptado]] Challenge accepted[[100002752520227]] Okay[[105387672833401]] Fuck Yeah[[224812970902314]] Derp[[192644604154319]] derpina[[170815706323196]] Cereal guy[[142670085793927]] Mother of God[[168040846586189]] Feel like a sir
I’M JUST GONNA LEAVE THIS HERE.

Omfg it works.

awesome!

HOLY SHIT.

incessantrelapse:

stevenasty:

ricepikachu:

helloimjaasmiine:

REBLOG NOW~

[[171108522930776]]
[[164413893600463]]
[[218595638164996]]
[[189637151067601]]
[[129627277060203]]
[[227644903931785]]
[[100002752520227]]
[[105387672833401]]
[[100002727365206]]
[[224812970902314]]
—-

[[ForeverAloneComics]] ForeverAlone
[[MeGustaMeme]] Megusta
[[164413893600463]] Megusta 2
[[149333368464171]] YaoMing
[[116616581692281]] TROLL Face
[[145768898802324]] FUUUUUs
[[168456309878025]] LOL
[[189637151067601]] LOL 2
[[FapFapFap.B]] FAPFAP
[[106043532814443]] Y U NO
[[214457085240151]] Nothing to do here
[[129627277060203]] Poker faces
[[160723207280093]] You Fucking kidding me?
[[ChallengeAcceptado]] Challenge accepted
[[100002752520227]] Okay
[[105387672833401]] Fuck Yeah
[[224812970902314]] Derp
[[192644604154319]] derpina
[[170815706323196]] Cereal guy
[[142670085793927]] Mother of God
[[168040846586189]] Feel like a sir

I’M JUST GONNA LEAVE THIS HERE.

Omfg it works.

awesome!

HOLY SHIT.

Source: mcd0pe

27th December 2011

Post

Programming in a state of half-lucidity

Success.

21st December 2011

Photoset reblogged from Sharongaling(: with 19,038 notes

sharongaling:

OMG FUUUUUUUUUUU

value-add

Source: everlane

18th December 2011

Photo reblogged from Sharongaling(: with 21,182 notes

sharongaling:

LOL THESE AGAIN.

sharongaling:

LOL THESE AGAIN.

Source: joemauersbitch

16th December 2011

Post

well that was anticlimactic…